Giriş

Sepetim

Sepetiniz boş

Tüketici Hakları - Cayma - İptal İade Koşulları

1. TÜKETİCİ HAKLARI

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince tüketicilerin sahip olduğu temel haklar:

  • Doğru ve eksiksiz bilgi alma hakkı
  • Sağlık ve güvenliğin korunması hakkı
  • Ekonomik çıkarların korunması hakkı
  • Zararın giderilmesini isteme hakkı
  • Eğitim görme hakkı
  • Örgütlenme ve temsil edilme hakkı

2. CAYMA HAKKI

2.1. Cayma Hakkının Kullanılması

Tüketici, malın kendisine veya gösterdiği üçüncü kişiye teslim edildiği günden itibaren on dört gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

2.2. Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Durumlar

  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar
  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar
  • Teslim edildikten sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar
  • Teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar
  • Cayma hakkı süresi sona erdikten sonra yapılan başvurular

3. İADE KOŞULLARI

3.1. İade Edilebilir Ürünler

  • Orijinal ambalajında olan ürünler
  • Kullanılmamış ve zarar görmemiş ürünler
  • Etiketleri ve koruyucu bantları zarar görmemiş ürünler
  • Varsa aksesuar ve hediyelerle birlikte olan ürünler

3.2. İade Süreci

  1. İade talebinizi e-posta veya telefon ile bildirin
  2. Size vereceğimiz iade numarasını not alın
  3. Ürünü orijinal ambalajında kargo ile gönderin
  4. İade kargo masrafları tarafınıza aittir
  5. Ürün kontrolden geçtikten sonra 10 iş günü içinde iadeniz yapılır

4. DEĞİŞİM KOŞULLARI

Ürün değişimi aşağıdaki durumlarda yapılabilir:

  • Ürün hasarlı veya kusurlu teslim edilmişse
  • Yanlış ürün gönderilmişse
  • Ürün tanıtımdaki özelliklerle uyuşmuyorsa

5. GARANTİ HAKLARI

5.1. Yasal Garanti

Tüm ürünlerimiz 2 yıl yasal garanti kapsamındadır. Garanti süresi içinde:

  • Üretim hatası olan ürünler ücretsiz onarılır
  • Onarılamayan ürünler değiştirilir
  • Değiştirilemeyenler için bedel iadesi yapılır

5.2. Garanti Kapsamı Dışındaki Durumlar

  • Hatalı kullanımdan kaynaklanan arızalar
  • Doğal aşınma ve yıpranma
  • Yetkisiz servis müdahalesi
  • Kaza sonucu oluşan hasarlar

6. HAKEM HEYETİ VE TÜKETİCİ MAHKEMELERİ

İşbu sözleşmeden doğacak uyuşmazlıklarda tüketici, aşağıdaki kanollardan birine başvurabilir:

  • Mal veya hizmetin satın alındığı yerdeki Tüketici Hakem Heyeti
  • Tüketicinin yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyeti
  • Mal veya hizmetin satın alındığı yerdeki Tüketici Mahkemesi
  • Tüketicinin yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemesi

7. İLETİŞİM BİLGİLERİ

MAYSATECH

Adres: HAFSA SULTAN MAH. 4864 SOK. NO:17/A YUNUSEMRE MANİSA

Telefon: 0530 608 27 62

E-posta: bartinlimehmet19721972@gmail.com

Çalışma Saatleri: Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00

Önemli Hatırlatma

Tüketici hakları konusunda detaylı bilgi için Tüketici Bilgi Sistemini ziyaret edebilir veya Tüketici Hattı 1707'yi arayabilirsiniz.

Son Güncelleme: 07.11.2025

Maysa Hırdavat Hakkında

2016 yılında kurulan MAYSATECH, yüksek kaliteli elektrikli el aletleri sunan güvenilir bir ekibe sahibiz..... Müşteri memnuniyeti ve güvenilirlik ilkelerimizi benimser, müşterilerimize doğru ürünü seçmeleri konusunda destek olur ve satış sonrası hizmetlerimizle onların yanında olduğumuzu gösteririz.

Teknolojik gelişmeleri takip eder ve sektördeki yenilikleri müşterilerimize sunarız. Amacımız; müşterilerimize en yüksek kalitede ürün ve hizmet sunarak, onların işlerini kolaylaştırmak ve başarılarına katkıda bulunmaktır.

İstanbul merkezli ofisimizden Türkiye geneline hızlı kargo ve servis hizmeti sunuyoruz. Maysa Hırdavat olarak, gücünüze güç katmak için çalışıyoruz.